GT Musiikkiluvat: ”Musiikki on teillä töissä – ihmiseltä ihmiselle”

Musiikki on enemmän kuin pelkkä taustaääni. Se on ihmisen sydämessä syntynyt tunne, joka koskettaa. Kun tutut biisit soivat oikeassa paikassa, ne saavat asiakkaan viihtymään, henkilökunnan jaksamaan ja yrityksen menestymään.
Tätä viestiä välittää GT Musiikkilupien uusi viestintäkampanja ”Musiikki on teillä töissä – ihmiseltä ihmiselle”. Kampanjan videolla esiintyvät tunnetut musiikin ammattilaiset Sara Siipola, Michael Monroe, Etta ja Lenni-Kalle Taipale. Kukin esittävät oman kappaleensa eri musiikkia käyttävien yritysten tiloissa; kaupassa, toimistolla, parturikampaamossa ja palvelutalossa.
Videon ensiesitys oli lauantaina 8.3. Emma Gaala 2025 –live-lähetyksen yhteydessä Nelosella. Kampanja jatkuu Ruutu-, Katsomo- ja YouTube –suoratoistoalustoilla läpi maaliskuun.
Kampanja kuuluu myös radioaalloilla. Radio Suomipopin kuulijat haastetaan kertomaan omakohtaisia kokemuksiaan parhaiten musiikkia käyttävistä yrityksistä. Parhaimpia tarinoita palkitaan lahjakortilla Tikettiin uusien musiikkielämysten nauttimiseksi. Eniten mainintoja saaneille yrityksille annetaan heidän ansaitsemaansa tunnustusta ja huomiota.
”Meitä kiinnostaa kuulla yritysten sekä heidän asiakkaiden ja henkilöstön omakohtaisia kokemuksia erityisen merkityksellisistä ja muistorikkaista hetkistä, jotka yrityksen musiikinkäyttö on mahdollistanut. Lukuisat ihmisen tekemää musiikkia menestyksekkäästi käyttävät yritykset näkevät musiikin liiketoiminnan tuotannollisena tuloksentekijänä ja tunnelmanluojana. Näin ollen yritys voi ikään kuin nähdä musiikin olevan töissä heillä”, kertoo GT Musiikkilupien toimitusjohtaja Lauri Ogawa.